merhabalar .oğlum haftaya 10 aylık olacak .Birkaç gündür birden istahi kesildi.resmen ağzını kitliyor .halbuki yediği belli başlı şeyler vardı yumurta haslamasi ,sebze püresi vs
Onları yemez oldu 😏Sadece meyve tarzı tatlı şeyler yiyor.bir çözüm arıyorum.anne sütü de yeterli degil ve sadece mamayla beslemesini de istemiyorum
sizde durumlar nasıl ? Varmı birden böyle yemekten kesilen ? Birde tabi farklı fikirleri olan 🙄