Selam arkadaşlar bebeğim 3 ay 21 günlük yaklaşık doğduğundan beri maşallah gece uykusu güzel ilk aylarda iki saatte bir emziriyordum ama iki aydan beri geceleri kendide uyanmıyor bende uyandırmıyorum beslemek için sizce gece beslemesi yapmalımıyım en son 6 kilo idi hemşire idare eder kilosu dedi ama ben acaba gece emmiyor diye mi kilosu az diye düşünüyorum