Selam anneler deneyim ve tecrübelerinize ihtiyacım var 21 aylık kızım var boy kilo olarak gelişimi çok iyi lakin konuşmuyor canı isterse anne baba diyor kedi köpek görürse seslerini taklit ediyor hayvan seslerini vs. ama şu son iki üç gündür huyu suyu komple değişti öğlen ve akşam uykusundan önce formül mama içer yatardı birden bire bıraktı biberon görünce öğürüyor sevdiği şeyleri dahi yemek istemiyor anne baba demeyi bile bıraktı bir kaç gündür sürekli oyun peşinde istemediği bir şey olunca ağlama krizine giriyor maddi durumumda iyi değil ki kreşe falan vereyim sanki bişeyleri eksik yapıyormuşumda ona yetmiyormuş gibi bir hissiyat var içimde bunu aşamıyorum konuşması için ne yapabilirim bilmiyorum kitap okuyorum cırtcırtlı bir sürü kitabı var sürekli onunla konuşuyorum ama başka ne yapabilirim bilmiyorum. Evet 2 yaş sendromu şuanki yaptıklarının sebebi ama ben bu süreci nasıl yöneticem bilmiyorum görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim çok bunaldım