Bebeğiniz kaç aylık, 20günden beri gaz damlası kullanıyorum 3aydan sonra düzene girdi gazları kendi çıkaracak seviyeye gelene kadar çekiyoruz malesef hala haftada bir gaz krizi yaşıyoruz yani 3ay olana kadar her gün çektim lütfen gaz damlasını iyi seçin bizimki aşırı iyi geldi ve artık kaka yapacakmış gibi oluyor yapamıyor biz yardımcı oluyoruz gülücük saçıyor eğer kaka yaptırmayıda öğrenirseniz yardımcı olursanız mutlu bebiş mutlu anne olursunuz🌸🥰