4 buçuk yaşında kızım var. Cok tatlı dilli bıcır bıcır bir kız. Ama gelin görün ki çok sakar..Su alır döker yemek yer döker yolda yürürken önüne bakmaz düşer ortalığa bıraktığı oyuncağı görmez basar düşer. Bi de bi hareketli görmeyin yerinde duramıyor ne çenesi ne de kendi bi dakka duru yok. Bugün balkonda otururken sandalyeden düştü zor tuttum kafasını. Bi saat önce de antrede akülü arabasını bırakmış bana hararetli hararetli bir şey anlatırken takıldı az kalsın kafa üstü gidiyordu yine zor tuttuk..Ben de biraz korktum açıkçası o korkuyla sinirlendim çok kötü bağırdım üstüne yürüdüm korktu biraz..simdi çok üzüldüm defalarca özür diledim ama içim rahat değil. Paylaşmak istedim…