Gulkubra Merhaba hanımlar 13aylık kızım var ve bayramdan bu yana aşırı bağlı bana yanında ayrıldığım her an eğer yanında dedesi ya da babası yoksa asla durmuyor. Yemesini zaten söylemiyorum çok seçiyor. Tarhana be yoğurt çorbasını seven çocuk bir anda yemez oldu. Sadece tavuk makarna et ve bazı meyveleri yiyor. İlk sorum bu beslenme düzelir mi? İkinci sorum ise kasım ayınca artık işe dönmem gerekiyor ve tahmini o zaman 17aylık falan olacak bana olan bu bağlılığı biraz azalır mı? Zira geçen annem bende kaldı sabah kızımı alıp biraz dışarıda gezdirmek istedi yarım saatte olsa uyuyim diye çıktıkları gibi sokakta kıyameti kopartması bir oldu. Üstünden biraz vakit geçti ablamın oraya gittim bahçede yeğenimle eniştem vardı parkta oynuyordu bizde eve çıkmadan direkt yanlarına uğradık. Sonra susadım ben su içmeye eve çıktım o sırada eniştem çok güzel oyalamış sallamış etmiş sonra ben dönünce uzaktan döndüğümü gördü yine ağlamaya başladı yanından gittiğimi ve dönüyor olduğumu anlamış gibi . Böylesi normal mi? Düzelecek mi ? Nolur yardım edin işe denememekten açıkçası korkuyorum.
balkay Bence bu aşırı bi bağlılık değil , çocuk bakım verenden uzaklaşmak istemez bana normal , sağlıklı bir çocuk davranışı gibi geldi. Allah yardımcınız olsun çalışan anne olmak çok zor hem anne hem çocuk için
Gulkubra balkay biraz eksik anlattık açıkçası kucağımdan bile inmek istemiyor normalde evdeyken özellikle ama 1 2gündğr daha sakin teşekkür ederim çok sağolun