Dilaranne canım bendede aynısı oldu hatta ağrısı dayanılmazdı burda başka yerede yazdım dayanabileceğin kadar sıcak bi su koy bi kaba göğsünü 10 dk kadar o suda tut arada bi masaj da yap sonra sağ bebeğin de emdikçe inecek o şişlik bunu hergün tekrarla inan bana acısı da şişlik de gidiyor