Kizlar ben 29 yaşindayim eşim 35 senelerce cocugumuz olmadi tedavi gördüm türlu türlu testler ilaçlar sonra aşılama yaptım oda tutmadı.en son çagre tüp bebege basvurduk allahıma binlerce şükür ilk denemede bebegimizi aldık kucağımıza şuan 8 aylik🥰sorum şuki ben 2.yi istiyorum yani 1 tane daha olsun istiyorum ama bebegim çok küçükk sonra diyorum zaten olmuyor çocuk denemeye başla ne zman tutarsa diye.tüp bebekten sonra kendiliginden gebe kalan çokmuş(araştirmalarıma göre,)sizce ne yapayim kafam karışık bebegim küçük diye cesaret edemiyorum.sonra diyorum zaten olmuyor vakit kaybetme.varmu aranizda tüp bebekten sonra kendiliginden hamile kalan