Bebeğim 1 yaş 22 günlük ve 9 kilo aşırı haraketli bir erkek bebek asla durmuyor diyebilirim ve böyle tıkabasada yemez normal yer ama kayınvalidemler hep zayıf diyor hemşirede işde 10 kg olması lazım falan dedi ister istemez bir canım sıkılıyor sürekli bir baskı yemesi için aç önüne bir ekran bişey yesin yoksa direnci düşer falan sizler de fikirlerinizi söyler misiniz bir anne olarak.