Merve1650 salgin var herkes hasta ateş ve öksürük , çok sukur ates bitti oksurk kaldi bizde de.. Ates düşürücü kullanmadik prospan ve Tusimed diye takviye gıda verdi dr ve gun icinde 10 kez falan - elimiz bombeli sekilde - sirtina vurmamizi soyledi (öksürmesi icin) . ayrica bana umca damla verdi .bunun haricinde ben kekik cayi ve karanfilli ihlamur yaptım ictim.