O hastalığı bilmem ama oğlum da aynıydı ateşini dusurumedik ilaçla düştü yine yükseldi başka belirti yoktu hafta sonu olduğu için devlete götürdük grip dediler antibiyotik kullandık geçmedi 3 gün düşmeyen ateşi oldu sonra döküntü başladı 6.hastalikmis kendi doktoruna gidince öğrendik