ozlemtsd Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 yaşında çok sık hasta oluyor kanlarınada baktırdım hepsi normal ve iştahı yok hiç. Zühre ana macun varmış sarı kutuda hem bağışıklık güçlendiriyormuş hemde iştah açıyormuş kullanan varsa yönlendirir mi lütfen
happymirac ozlemtsd kesinlikle önermem hiç bir şekilde doğal değil içeriği ben aldım karadut keçiboynuzu da aldım 2 kaşık tek verdim çöpe attım doktorunuzda önermedi
Karakiz1 ozlemtsd Kullanmayın ya bu ve bunun gbı olan macunların hıc bırı iyi deil weford var dogal pekmez falan ondan içirin
livanurvealpinannesi61 ozlemtsd ben kullandım ama iştah açmadı malesef. İştaha vs etkisi olmadı hiç. Boşa kullandım yani.
livanurvealpinannesi61 happymirac bebeğinize yedirdiğiniz herşey %100 doğal mı. Meyve sebze. Kullandığınız ilaç şuruplar doğal mı.
ozlemtsd gunes0312 Bende almak istemedim hemen zaten. Ama çok iştahsız iyice zayıflıyor çaresiz kaldım artık yani
happymirac livanurvealpinannesi61 siz iyi misiniz elimden geldiğince çocuğuma katkı maddesi olmayan paketli yiyecekler vermemeye çalışıyorum eevet bu zamanda yediğimiz içtiğimiz hiçbir şey doğal olarak değil köyde bahçemiz tarlamızda yok yetiştirip verelim meyveyi sebzeyi senin kafana bakılırsa ya çocuğa önümeze ne gelirse verelim yada ölüm oruçuna tutalım 😂
livanurvealpinannesi61 gunes0312 ben Zühre ana Kids macun için yorum görmedim. Karadut özü için yapılmıştı. Onuda bilmeyen konuşuyor malesef.
happymirac livanurvealpinannesi61 siz kullandınız mı içinde full şekerden başka birşey yok tamam siz çocuğunuza yükleyin şekeri ben hanımefendi kulananların yorumunu sormuş bende önermem dedim çünkü doğal bir macun değil onun yerine eczaneden aktarlarda satılan içeriği birazda olsa doğal faydalı şeyler var zaten…
livanurvealpinannesi61 happymirac haklısınız kullandığınız ilaçlar da şeker yok hiç. Çocuğunuz sıfır şeker tüketiyor. Ve çok güzel yemek yiyor demekki çocuğunuz. Ben kullandım günde 1 tatlı kaşığı verdim komple kavanozu yemedi yani.
mematiii ozlemtsd iyi değildir canım normal eskilerin verdiği gibi doğal macunlardan organik verilebilir.Pekmez ,bal daha iyi.
Gyagiz ozlemtsd bunu kullanmadım ama polivit diye bir vitamin var doktorumuza sormuştum giç bi sorun olmaz diyip yazmıştı iştahı benim oğluma göre açılmıştı
Gyagiz ozlemtsd ayrıca burada yazam pekmez ver mantığını da mantıklı olmadığı bilimsel araştırmalarla ortada ayrıca eski usül yapılan pekmezler de pekmez değil zaten :) sizin gibi iştah ve hastalık sorunu olan bebekler pekmezi 1 lt günlük içse tine pek bişey fark etmez tabi ki destek olarak verebilirsiniz ama tavsiyem vitamin desteği vermeniz doktorunuza sorarak tabi kiii
mematiii Bence gerek yok yine canım doğal ürünlerle beslensin yeter .İştahsızsa doktor ona göre önerir zaten
suheyla92 ozlemtsd demir eksikligi iştahsızlık yapar demir icin kandaki demir yazan degere degil hemoglobin ve ferritine bakmak lazim. Bu ikisi iyi mi?
ozlemtsd suheyla92 Evet evet baktırdım hepsine detaylı olarak hiç bir sorun yok dedi doktor değerlerine ama çok iştahsız bende bi umut diyorum işte