Merhaba kizlar bebeğim 13 aylık. 2 günde bir mutlaka banyo yaptırıyorum . Sadece o an Mis gibi kokuyor. Terlemesini gerektirecek hicbisey yok aslında. İnce giydirip uyutuyorum. Yarım saate uyanıyor zaten ve teri bı büyük insaninki gibi berbat kokuyor. Bu durumdan aşırı rahatsızım. Sizce doktora götürmeli miyim ve sizce sorun nedir ? Merak ediyorum dogrusu