Ben inci doğduğundan beri çalışıyorum buna rağmen çalışma saatimi artırınca bile çok zorlandım, bir süre ara vermiş annelerin endişesini çok iyi anlıyorum. Benimkinin onlarca katıdır.
Ama şu noktaya tutunuyorum, ben işsiz yapamam, ham maddi hem manevi işe ihtiyacım var, tabi ki ölürüm inci için ama bıkmış bir anne olmaktansa özlemiş ve saatlerin kıymetini bilen bir anne olmayı seçtim,
Süt konusunda, 2-4 aylık civarında süt sağdım, ben işteyken o sütleri içti inci, 5. Ay sonrasında mama desteğine başladık, şimdilerde de neredeyse herşeyi yiyor. 3-4 saatte 1 eve gelip emzirip öğününü hazırlayıp geri dönüyorum işe, evde olduğumda da emme ve oyunlarla günü kapatıyoruz.