gamzetalha Kızlarrrr oğlum 4 ay 7 günlük ama çok az çiş yapıyor yani doymuyor olsa ağlar vs ama gece bağladığım bez sabah 1 kere çiş yapmış oluyor yani bu normal mi böyle birsey yaşadınız mı
yanaklibebek gamzetalha doymuyor olsa ağlamıyor denendi ve ağlamadı 😂 ama geceye bakma sadece gündüz de önemli Ve git gide bez değişme azalıyor zaten
Angel0507 gamzetalha onu tam net hatırlamıyorum ama bizde de olmuştu hatta korktum cevremdekiker normal düzelir dedi aynı duzeldi
gamzetalha yanaklibebek ya gündüz de öyle aman aman bi çişli bez almıyorum. Ve kakasını hafta bir yapıyor onuda baya yapıyor yaptıgı gün