Şimdi zorla sallayarak uyuttuk uykusunda elini yumrul yapmış emmeye çalışıyor aç mı tok mu diye diye sürekli emdi sütten emin olamayıp sağıp da verdim ayrıyetten bezinde sadece çiş aldım kusar diye de korkuyorum normalde kusan bi bebek fışkırır tarzda boğularak kusuyor refleks olarak emiyor diyo internette ama bilemiyorum ağlamasınuyumaması bunlara bi mana veremedim