1kub1ra Kızlar 21 günlük oğlum var ilk 2 hafta sütüm güzel geldi emziriyordum buzluğa da koyuyordum 30 40 cc şu son 1 haftadır oğlumda bazı sıkıntılardan dolayı hep hastanedeydik haliyle ekstra uykusuz kaldım ve çok üzüldüm ağladım dolayısıyla sütüm de gitti napıcam bilmiyorum lütfen yardım edin
turuncuelma 1kub1ra Sağım makinesi alın ve saat başı her memeyi 15 dk sağın bebeğinizi de emzirme ye devam edin. Düzenli sağımla süt yeniden gelir eskisinden daha bol olur
someone123 E bebek malt içecek Bol su Arifoğlu anne çayı Hurma Dereotu Dinlenmek, uyumak Bunlar süt arttırıyor
turuncuelma 1kub1ra Olsun miktar önemli değil düzenli olarak gidersen git gide arttığını göreceksin%100 hatta 30 -40 tan çok daha fazla göreceksin
turuncuelma 1kub1ra Gece de dahil buna geceleri de 2 saatte bir yaparsıb bebek uyandıkça ama gündüz daha sık yap. Sonra sür miktarı artınca sadce bebeğini emzirirsin
someone123 Sütünüzü sağarken bakmayın başka yerlere bakın, müzik dinleyin göreceksiniz daha fazla süt gelecek. Ben cok stres olurdum az süt geliyor diye sonra bakmamaya başladım sağım yaparken gerçekten çok süt gelmeye başlamıştı
Mryasmin Sakin ol moralini yüksek tut öncelikle banada olmuştu deprem zamanı geçen sene üzüntüden birden gitti . Rezene ve anason çayı üzüm bol su içmek özellikle iyi gelecek 🥰 yaş üzümün faydasını çok gördüm . Maden suyu ve malt içeceği birde ziya dede süt çayı içmiştim