deli_bir_hatun bir süre önce eşimin kız kardeşi estetik oldu. Ama biz ilkte sağlık sıkıntısından dolayı diye biliyorduk sonradan öğrendik ki sağlığını etkileyen hiçbi sorun yokmuş. Eşim de bu konuyu çok fazla araştırdı bir sürü hocayı dinledik filan. Kerem önder diye bir hoca var ehli sünnet bir hocadır dilerseniz sohbetini dinleyebilirsiniz youtubedan. Allahın yarattığını beğenmeyip değiştirmek istenildiği için şirk olduğunu söylüyor.. psikolojinizi etkiliyorsq psikolojik destek alabilirsiniz mesela belki görünümünüz ile barışırsınız ne biliyim şüpheli işlerden uzak durma taraftarıyım tabi karar sizin umarım doğru kararı verirsiniz🤗