miray8 Merhabalar herkese doğum yapalı 9 buçuk ay oldu ama halen geçmeyen bi yorgunluğum var vücut olarak sürekli yatmak istiyorum bacaklarım kollarım ağrıyor normal mi bu yaşayan tek ben miyim