Selam arkadaşlar
kızımı ata sağlıkta dünyaya getirdim.Şuan 14 günlük 7 günlük iken işitme testine girdik sol kulak geçti sağ kulak geçmedi.bugun 2.teste girdik yine sağ kulak geçmedi.Çok endişeliyim.Abr yani bera testi için bizi tam teşekküllü bir hastaneye yönlendirdiler.Başından böyle bir olay geçen var mı ??