ceydakerem Asmalı konak ,ben bitirdim bile bence çok güzeldi yeni bir dizi arayışındaydım güzel bir post oldu 🌸
Oli Kahvetelvesii evt evt ne cok fazla trajedi var ne de vicik vicik ask . Normal bir hayat dizisi ben begendim ✌️
Efnans_Mom Kahvetelvesii "hayat şarkısı"ben bayıldım mükemmel bence 2016-2017 filmi ☺️ “kızıl Goncalar” yeni dizilerden kesin tavsiye ederim çok güzel 😍 sezon finalinde “Kızılcık şerbeti” Mü kem mel sezon finalinde
milletsanakanalizemiolacak Efnans_Mom aa hayat şarkısı o da çok güzel başlayayım bari bebekten fırsat buldukça izlerim
milletsanakanalizemiolacak damla6116 onun bir değişiği balkan ninnisi var izlemediyseniz tavsiye ediyorum yine erdal özyağcılsr oynuyor gostivardada çekilen bir bölümde elveda rumeliye atıfta bulunuyor
Oli damla6116 yaaa canim elveda rumelim cok tatli bir dizi, o diziyi izledikten sonra balkanlara garip bi sempatim olustu. Gidip gormek hatta yasamak istiyorum
damla6116 milletsanakanalizemiolacak evet onu da duydum ama pek sarmadı beni nedense ilklerin tadı bambaşka🙈