Sab simplex damla kullanıyorum o rahatlatıyor.. sıcak tutmak çok çok önemli ... bir de geçen burda gördüm denedim çok güzel gazlar çıkardı. Bacaklarını kafasına doğru iyice ittiriyorsun pırt pırt çıkıyor gazı... ama ne olursa olsun geçiyor mu geçmiyor sadece hafifletiyor..