Kusura bakmayın her ne olursa yaşadığınız stres çok saçma geliyor bana.
Her gördüğüm hamilemiyim acaba postlarında üzgün kişilere şahit oluyorum.
O da bir can eminim olun oda istemez ne yapacağını bilemeyen insanlara katılmak.
Ama şunu da unutmayın siz isteyerek bebekler var olmuyor rabbim nasip ediyor buna sevinmek varken neden stres yapıyorsunuz ki?
Belki bu yorumuma çok linç gelecek lâkin. Uzuluyorum böyle postlar okuyunca.
Eğer sizide üzdüysem aff ola sadece fikrimi söylemek istedim.
Hayırlı akşamlar dilerim🎈🎈