curlymomms biz 16 aylığız gram değişmedi hala uyku yok, beslenme yok , dışarıda durma yok evde bile nefes aldırmıyor sabahları kahvaltı yapamadığım dan 13 kg aldım ekmek arası yemekten onda bile hızlı, hızlı yiyorum sürekli ağlama modu . Wc her girdiğim de çığlık , çığlığa ağlardı şuan ağlamasının sadece tonu değişti ağlıyor , kapıya vuruyor büyüdüğünden . Ailem bana yakın olsa bi nebze rahat ederdim onlar da yok maalesef en son annemin yanındayken kuaföre gitmiştim 5 ay oluyor daha gidemedim çok isterdim kızımla rahat , rahat takılıp oyunlar oynamayı ama maalesef çok aktif herşeyden çabuk sıkılıyor şuan da ben nereye o oraya ayak ucunda geziyor ya da kucağım da . Nefes aldırmıyor 🙄