bdkuzu alerji açmayı hala deniyorum, huzursuzluk var gibi ama lekeler olmadığı için devam ediyorum. Doktorla görüşüp yumurtayı açacağım rutin kontörlü bekliyorum. Bende dikkat ediyorum sanıyordum ama paketli gıdalar da çok az yazan bile olmaması gerekliymiş onlara da dikkat edince tamamen bitmişti