Arelll anneler için zor valla yalan yok 😞 bebek acıdan değil de stresten o kadar ağladı bana kalırsa. birkaç kişi başında tutmaya çalışıyorlar hareketleri kısıtlandı tabi.. sonrasında kucağıma alıp sakşnleştirdiğimde gülmeye başladı bile insanlara :) siz güçlü olun kısa sürecek, hemen bitecek diye düşünün inşallah en az acıyla atlatır🙏🏼