Kızlar 4 aylık bebeğim var ikinci çocuğum. Büyük kızımda durmazdı huysuzluk ederdi devamlı ama oyunlarla hoplata zıplata oyalardım. Küçük kızımı ne yapsam olmuyor bir anda ağlama krizine giriyor kucakta gezdirirken veya oynarker bir anda yani şaşıp kalıyorum ve sürekli oluyor bu durum tüm günü ağlama kriziyle geçiyor diyebilirim. Bitkin düştüm artık tek çocukta değil arkada bir çocuğum var onunda ihtiyaçlarını gidermem ilgilenmem gerekiyor ne yapacağımı şaşırdım. Ben kendi kendine dursun demiyorum gerçekten oralardan geçtim artık. Ama kucakta gezdirirken oynarken falan aniden ağlama sürekli. Bir yerimi ağrıyor diye endişeye kapılıyoruz artık geçenlerde yoğun ısrara dayanamayıp calpolde verdim değişen birşey olmadı ağrısı olsa dinerdi. 4 ay atağı desem yani atak çocuğa huysuzluk falan yapar ama bu denli devamlı ağlamalar 🤦🏼♀️ bu arada bu ani gelen ağlamaları hep vardı başlarda gaz kolik dedik sonra gaz bitti devam etti bir ara diş dedik erken olmasına rağmen ama diş bu kadar ağlatmaz bu aralar 4 ay atağıyla beraber arttı sanki ağlamalar. Var mı anlattığıma benzer durum yaşayan? Kulağım uyuştu artık ağlama sesinden.