O aylarda benim kızım da öyleydi. İştah azalması vardı daha az yiyordu. Benim ki gece boyu emiyor sabah uyanınca da uyku sersemi emiyor. Uyandıktan bir buçuk saat sonra kahvaltı veriyorum. Uyuyor uyanınca ara öğün sonra öğlen 2 gibi öğle yemeği. İkindi ara öğünü sonra uyumadan akşam yemeği. Genelde uykusuna göre ayarlıyorum