mutlubibekleyis Ardenaden bugüne kadar kullandığım hiçbir damla işe yaramadı, o nasıl içeriği nasıl. doktora soruyorum damla o da bir şey önermiyor gaza bir şey yapamazsın bol masaj diyor ama çocuk masaja izin verecek zamanı bulamıyor ki yavrum hep sancılı
mutlubibekleyis berilinannesi30 ya ne yediniz içtiniz ben de süt ürünlerini bıraktım bugün baklagilleri zaten ama çok zor peki sizde işe yaradı mı
berilinannesi30 mutlubibekleyis 1-2 ay neredeyse sadece yumurta-et ve pirinç pilavı ile beslendim diyebilirim. Bizde işe yaramıştı ama sihirli bir dokunuş olmadı tabi. Huzursuzluğu azar azar geçti 3 ayda. Ama tabi bağırsak sistemi de gelişiyor bir yandan. O yüzden birşeye kesin çözüm bu oldu demek çok zor.
eg1234 Ben birde gazı oldugunda kakasını da yapamadıgı ıcın çok zorlandıgımızda poposuna pamuklu çubukla saf zeytinyağı sürüyorum elimle hafif actırarak biraz içine doğru sürüyorum o zaman da rahat çıkarıyorlar bi nevi lağman görevi görüyor deneyin sizde
feyzaakcay mutlubibekleyis benim bebeğime de süt alerjisi olabilir dendi 3buçuk aylık kanlı kaka yapıyordu süt diyetine girdim sonuç almayı bekliyorum ama alerjide genelde mukuslu yada kanlı kaka olmasını bekliyolar ve vücutta döküntü sizinki gazdan kaynaklı kolik gibi. Biz ilk aylarda gaz sancısı için metsil damla kullanmıştık benim bebeğime çok iyi gelmişti isterseniz doktorunuza bu damlayı da bi sorun
Ebrarinannesi_ Benim bebeğim de geçmeyen pişikle başladı mahvoldum o günleri hatırlamak bile istemiyorum sürekli uyanık ağlıyordu