Kızlar bugün bebeğim 5 günlük doktora götürdük sarılık olmuş değeri 14.3. Emzir dedi bol bol ama vebşn kızım uyanmıyor uyandıramıyorum. Burnunu sokma, ayak altına vurma, bezini açıp ıslak mendille silme. Azcık ıhh diye ağlayıp geri uyuyor. Uyurken kaşıkla vereyim diyorum yutmuyor. Bu sarılık la nasıl savaşıcam ben ağlamaktan gözlerim şişti. Sütüm akıyor ama bebeğim yemiyor