zencizeytin Allah’ım ben ne okudum, bana hiç normal gelmedi,benim oğlum 6 aylıktı sünnet olunca, iğne yapmıştılar sonra aldılar 20 dk falan sürmüştü galiba, bayağı ağladı içerde tabi ama yolda kucağımda susmustu.Ertesi gün fazla ağlamamisti, Yazık bebeğine ya, çok üzüldüm, inşallah bundan sonra da sorun çıkmaz, çok çok geçmiş olsun 😕