hazale966 Mygirlmybaby kücükken bende yiyordum zamanla bıraktım tabi🤣 acı oje sürün diyeceğim ama onu da yiyebilie daha kücük bide oda riskli bilemedim😓
Ays1 Mygirlmybaby bende çocukluğumdan beri yerim oğlum benden görüp oda başladı kimyasal olmayan acı oje sürdüm bıraktı yemeyi 1 yıl kadar şimdi gene başladı ben bırakmadıkça oda bırakmaz ama çok zor benimki