tosbiksmoms Kızlar 2 gündür beni mahveden kasik agrisi yaşıyorum, regle 14 gün var ovulasyon dönemindeyim sanırım ama hiç böyle yaşamazdım. Yarın randevum var aranızda bu dönemde kasik ağrısı yasayan oldumu?
Deniz773 tosbiksmoms benimde 1 haftadır sağ tarafımda ağrı var :( sizin geçti mi ağrınız tam olarak , insan korkuyor kist kötü bi şey der diye sizde giderken tedirginlikle mi gittiniz
tosbiksmoms zerda_arven enfeksiyon varmis bende. Yerlere yatıyordum o derece ağrı oluyordu. Sizinki nasıl aceba?
zerda_arven tosbiksmoms mide bulandisiyla başladı kusma yediğimi hep cikariyom halsizlik yorgunluk ateş kasik ağrısı iştahsızlık 3 buçuk aylık kızım var ona zor bakiyom halsizlikten elimi kaldıracak halim yok midemde hazımsızlık gurultudan uyuyamiyom sütüm kesilecek diye korkuyom bide ilk cocugum vala 4 gündür çok kötüyüm nasıl geçti nolur bana bişi diyin çocuk durmuyor bı yandan napacami şaşırdım ewin işlerini yapamaz oldum aglicam cildiriyom gerçekten sadece yatmak istiyom o derece ama kızım yatirmiyor uyumuyor 😭
tosbiksmoms zerda_arven bendede aynı şikayetler vardı doktora gitmekten başka çareniz yok ilaç veriyorlar o şekilde geçiyor. Suya atılan tek kullanımlık toz vardı kasık ağrıma bir tik o iyi geldi. Ilk fırsatta gidip görünün kanda da az enfeksiyon çıktı bende, özellikle o tedavi edilmesi lazım.
Deniz773 tosbiksmoms ultrasondan baktı bi de idrar tahlili istemiştir değil mi kan tahlili de istedi mi
tosbiksmoms Deniz773 evet ultrason dan baktı idrar ve kan tahlili istedi sadece idrarda enfeksiyon çıktı gerisi temizdi.