Nurten_poyraz20 Pnr22 turab ulasoglu var cogu kisi memnun ozel klinigi var bizde sali gunu yaptiricaz bakalim memnun kaliriz diye dusunuyorum herkes memnun cunku bilinen biri baya 0-11 aya kadar 6 bin tl 1-9 yas 7500 :)
altintopp Biz oğlumu 2 günlükken Özel Sağlık’ta Erdal Memetoğlu diye bir doktora yaptırdık, çok da memnun kaldık. Bir sorun yaşamadık çok şükür, hızlıca da iyileşti
altintopp Pnr22 ben o an sezaryenli olduğum için ayağa kalkamıyordum o yüzden kayınvalidemle eşim bebeğimin yanındaydı, normalde alıyorlar
jalepoyraz Evde aile dostumuza yaptrdik çokta memnun kaldım çok tereddüt etmiştim ama sorun olmadı 3 aylıkken oldu oğlum şuan 9 ayligiz 🙂 o zaman sormustm ozellere 6 binden basliyodu biz 2509 e yaptrdik