Dyggg1 Bu kadar erken mamayı bırakan var mı?Günde bi kez 120 mlm içiyodu zorla onuda bıraktı bebeğim.Mama yerine ne verebilirim?
Mrvsmt2502 Dyggg1 herhangi bir şey vermenize gerek yok . Öğünlerinini dengeli ve düzenli yaptırın yeterli
sehpayacarpanserceparmak_ Benim oglum cok daha erken birakti😀 daha dogrusu hicbi zaman sevemedi normal yemekle besleniyor gelisiminde bir sorun yok🙏
Dyggg1 sehpayacarpanserceparmak_ yemekte beslenmesi nasıl peki benim ki adam akıllı yemiyor 5 kaşık en fazla :(
Mrvsmt2502 Dyggg1 alışma sürecinde. Ama pes etmeyin kolaya kaçıp yemiyor diye istediği şeyi vermeyin o yönde gelişir çünkü
sehpayacarpanserceparmak_ Dyggg1 ya bizim daha onemli bir sorunumuz var kati gidaya bi turlu alistiramiyorum cigneyip yutmuyor hep corba muhallebi tarzi yemek istiyor malesef benim bunu asmam lazim once her yontemi deniyorum ama olmuyor
Dyggg1 sehpayacarpanserceparmak_ bizimde öyleydi pilav filan yiyemiyordu.Bende normal pilav vermek yerine risotta şeklinde biraz daha sulu yumuşak yaptım öyle öyle alıştı.Şimdi bi şekilde yiyor.