Kızlar bugün rota menenjit aşılarımızı olduk calpol ve ateş düşürücü bant uyguladım biraz ateş görünce. Alnını ölçüyorum 38.2 çıkıyor ama bacakları kolları 36.4 çıkıyor. Şimdi bir bebeğin ateşi olduğunda tüm vücudu da yanmazmı başı hep yenidoğanlarda fazla damar kafada olduğu içinmi yüksek çıkar? Kafası öyle vücudu düşük ne yapıcam lütfen yardım anlık yaşıyorum şuan bu durumuu