Kadermiray56 Slm kızlar 4 aydır doğum yapmışım 3 aydan sonra adet oldum ve ikinci adet hala olmamışım 16 gün geçti normalmi ve geri çekinmeyle korunuyoruz gebelik olma ihtimali varmı çok tedirginim yardımcı olurmusunuz
rabiaeso Kadermiray56 öncelikle geri çekilme yöntemi ile gebe kalmanız çok olası bu yöntemi bırakmanızı öneririm çocuk istemiyorsanız sonrasında kendi adetim doğumdan sonra ilk 3 ay 45 gün döngüsünde devam etti sonrasında ayda bir yani normal dönguye girdi sizin de öyle olabilir çok tedirginseniz bir test yapıp içinizi rahatlatabilirsiniz
Enerjikmom Kadermiray56 geçmiş olsun büyük ihtimalle hamile olabilirsin bende onunla hamile kaldım bebem 5 aylıkken
yanaklibebek Kadermiray56 abla valla helal olsun nasıl güveniyorsunuz aklım almıyor, ben 2 korunma ile korunuyorum gecikiyor hala acaba mı diyorum Geri çekilme yöntem değil ki neyine tedirgin olacaksın olmayınca garipsemen lazım bence