Kızlar selam 2 ay 18 günlük bebeğim var. Uykuyu sevmeyen bi bebek. Gün içinde en azından 10 dk uyusun diye taklalar atıyorum. Böyle olunca da emme vakitlerimiz de etkileniyo. 2,5 aylık bebeği ne kadar oyalayabilirsem oyalıyorum ama sonucunda iş yine meme krizine varıyo. Bilinçsiz emiyo gibi geliyo bana. Bazen çok kusuyo çünkü acaba ne kadar sürede emzirmem gerek ? Sizler nasıl yapıyosunuz ?