Memolii Selvihan Yılmaz Özdemir Konyadan Ankaraya tayini çıktı etlik şehir hastanesini istiyordu oraya çıktımı bilmiyorum ama çoookk iyi bir doktor tavsiye ederim.
annekadin21 pasaklisinkukuli bende mehmet turfanda ya gidiyorum oda msjlara dönüyor ama gidince brz böyle umursamaz gibi hissediyorum. Ya da artık her gün bebeklerle ilgilendikleri için önemsiz gördükleri şeyleri umursamiyorlar
segah06 Cigdem61 çok teşekkür ederim geri dönüşünüz icin, sağlık sigortası karşılıyor mu acaba ücretini? Çok methini duydum seda hocanin
Cigdem61 segah06 inanın bilmiyorum ben yüzyüze hiç gitmedim ama şöyle ki fatura alıp sağlık kurumunuza gönderirseniz teminatınız varsa karşılar bence.
durusko22 segah06 merhaba, biz de seda hocaya gidiyoruz ve çok memnunuz. İstek halinde özel sağlık sigortası için hasta bilgi formu ve fatura gönderiyorlar, sigorta şirketinden talep ettiğinizde büyük bir kısmını karşılıyor