Ahsen2323 Arkadaşlar kızım 14 aylık kıpır kıpır bizi izleyip elimizdekileri almaya çalışmalar inatlaşmalar .. dolapların içine girmeler daha neler neler 😂 birde yemek mevzusu var elini yemeğin içine sokmak istiyor mutlaka🤦🏼♀️ siz bunlarla nasıl başa çıktınız fikir veriiin🥲
Mummyy20 Ahsen2323 benim kızım da 14 aylık. Aynı şeyleri yapıyor. Eli sürekli yemeğin içinde, her öğünden sonra onu, kendimi, etrafı paklıyorum. Aşırı hareketli , hiç bir şey yaptırmıyor bana. Böyle kabullendik döke döke yiyoruz, ev işi yapmıyorum 😄
UrbanMom Ahsen2323 benimki 12 aylik olacak birebir aynisi. Dolaplarin hepsine cocuk kilidi taktim prizlere de. Oturma odama tasindim tek esya kanepeyle tv bir de oyuncaklarini koydum dedim kudurabildigin kadar kudur 😁 ek gidaya basladi baslayali elinide yemege sokmaya calisiyor hayiiir diyorum agliyor bende istifimi bozmadan yedirmeye devam ediyorum ama yedirirken saga sola kaciyor sandalyede de ağlıyor
58ozlem Ahsen2323 ben akışına bıraktım özellikle yemek yedirirken bir kaşık veya çatal oğluma da veriyorum elini yemeye sokmasini bir nebze de olsa geciktiriyor 😀
Ahsen2323 Mummyy20 sesli güldüm bu kadar aynısı olabilir😂 gerçekten onlar bir şeyleri öğrenene kadar Allah bize sabır versin
Ahsen2323 UrbanMom erken başlamışsınız sanki😂 inşallah bi şeyleri erkenden öğrenirler yoksa biz daha çok yorulacağız
ayseee_ Ahsen2323 benim kızımda 14 aylık eksiği yok fazlası var bugün dışarı çıktık yengem bile illallah etti bu on çocuğa bedel diyo xhdjdjs akışına bırakıyorum ben kısıtlamıyorum yani yemek harici çok döküyor yemekleri onda kızıyorum önüne koymuyorum genelde yani,resmen sadece uyurken kıçı yer görüyor 😂
Ahsen2323 ayseee_ aynı şeyleri yaşamışız😂 ben de kısıtlamak istemem ama o benim hayatımı baya kısıtlıyor bu seferde😂😂 şaka bir yana doğruyu yanlışı öğrensin istiyorum bir taraftan
Beyzaveduru Ay benim kızım öyle. Su içerken bile yürüyor. Hiç oturmaz. Sürekli elinde bişeyler oraya buraya taşıyor
Alyakuss_ Benim kızımda 14 aylık inanın ne duru var ne susu. Sürekli hareket halinde bide istediği bişeyi ağlayarak istiyo dolap içleri mutfak rafları komidin içleri her yeri boşaltıyor sürekli dışarı çıkmak istiyor yani anlayacağınız bizde aynı şeyleri yaşıyoruz 😓
biranneningunluguuuu Ahaha kıpır kıpırlarr :)) birde istediklerini çok rahat ifade edip istemediklerinde sinir krizi geçirmeleri yok mu??? E bu dönem hem uykuya hem de beslenmeye dirençliler
Ahsen2323 biranneningunluguuuu o sinir halleri gelmeye başladı evet😂 ne yapalım kendini böyle ifade ediyor çocuğum 😂