Mlkkrm biz başlayalı 20 gün oldu ben lazimlik alarak başladım çünkü tam olarak idrak edip kaçamaklar en az seviyede olsun die hep yanı başımızda tuttum kızım tam 3 yaşındayken başladım gündüzler güzel geceler hala sıkıntılı bizde bence gecede bez takma alez alıp 3 saatte bir kaldirmalisin eğer çocuğunuz sabaha bezi kuru kalkiysa kaldırmayadabilrsnz tabi benim kızım sürekli bezi dolu kalkardı ben çözümü 2 saate bir kaldırarak buldum mesela