emeldemir Bebeğime 60 cc mama veriyorum sütüm çok az geliyor ama bazen yetmiyor mama çok fazla içiyor gibi geliyor bana normal mi ?
livanurvealpinannesi61 emeldemir ağlaması açlıktan değil büyük ihtimalle gazı vardır. Bebek sadece aç olduğu için ağlamaz yani.
moonlight__ 60 canım normalde 15 günde bir artırılır çok değil çok diyorsan 45 ver. Ama ben o dönemde 60 veriyordum. Gazdan dolayıda aglayabilir
emeldemir livanurvealpinannesi61 gazı da yok aslında 60 icince çok rahat da uyuyor mutlu bir bebek oluyor ama kilo alması felan güzel gidiyor acaba çok mu içiyor diye bi düşünce girdi sadece
Balbademim06 emeldemir kilosuna göre değişiyor miktar çok diye düşünmeyin benimki 4 kg du doktor 60/90 ml dedi
moonlight__ emeldemir evet kuzum 15 gün sonra 75 ver öyle öyle artır zamanla. Bebeğinde gaz varsa ondan da ağlar. Kendini rahatlatmak için emmek ister her ağlaması açlıktan değildir . 60 cc asla çok değil. İlk doğduğu zaman 30 cc içer zamanla artması lazım