Obiranne_ Bir ay sonra iki yaşına girecek bir aydır çiş eğitimi veriyorum tuvalete götürürsem yarım saat oturup anca yapıyor söylemiyor bu süreç böyle mi gidiyor yoruldum çiş kaka saatlerini ezberledim ama uzun süre bekliyorum yapması için
sezer2022 Obiranne_ yarım saat oturup anca yapıyor Böyle tuvalet eğitimi olmaz canım, o çişim geldi diyecek ki götüreceksin, yani açık açık saatini ezberlediğim için götürüyorum demişsin , onun dışında seni eğitim vermeye iten başlangıç neydi
Sumemre Obiranne_ çocuk böyle sinyaller vermiyor canım beklemek çözüm değil orda ki yapmiyolar bizde 2 yaşında denedik olmadı şimdi 2 buçuk yaşında alıştı 15 günde daha zamanı ver bence sen ve çocuğu yıpratma boşuna bence bekle az
Alerjikrinit Obiranne_ biraz erken olmuş sanki . Biz yarım saatte bir tuttuk ama anlıyor suan 29 aylık. O ay bşraz küçük gibi sanki
Obiranne_ sezer2022 bende bilgilendirilmek için sordum zaten sıcaktan isilik olup iyileşmiyordu geceleri kuru uyanıyordu konuşması da iyi olduğu için başlamam gerektiğini düşündüm
sezer2022 Mygirlmybaby evet söylemeden yarım saat oturtmak olmaz ki 🤷🏻♀️ bi tuvalet eğitimi postu daha var şuan, orda bebek lazımlığı getiriyormuş, ona eğitim başlatılır 🥹 o yüzden anneye sordum, sizi eğitime başlatmaya iten şey ne oldu
Obiranne_ sezer2022 hangi bebek ilk başta söylüyor ki ağlatarak oturtmuyorum oyuna çevirdiği için oturuyoruz bebek lazımlıgı var acaba dedim ilk başta böyle mi oluyor sonra düzeliyor mı yada başka bişeyler mi yapmam gerekiyor diye post açtım
Mygirlmybaby sezer2022 ben başlarda kızımı 15 20 dk bir tuvalete götürdüm. Yaptı. 1 hafta oldu yarım saat 1 saat tuvaletini tutabiliyor. Eğer 1 2saati geçtiyse ben götürüyorum öyle yapıyor. Hu şekilde başarılı olmuş muyum?
sezer2022 Obiranne_ ağlatıyorsun demedim canım, zaten baştada oyunla başladığını yazmamışsın🤷🏻♀️. Sadece bende tuvalet eğitimine başlarken ne oluyorda harekete geçiyorsunuz onu öğrenmek istedim (ayrıca 3 kişi daha zamanı gelmemiş yazmış, sadece bana cevap veriyorsun 🙈