Kızlar kızım 2 aylık gündüz uykuları 1 haftadır gayet güzel uyanıp emiyor uyuyor hatta bazen ana akşam 19:30 -21:30 dan sonra gece 2:30 a kadar bağırıyor gazı var desem gündüz yok gece mi var ben bi türlü çözemiyorum çok yıpratıcı oluyor nolur yazar mısınuz