Maryhoney benim oğlan da 3 aylık 12 de derin uykuya geçiyor gece 2 kez kalkıyor emmek için ama 12 ile 5 arası 5 saat ben zaten 4 saatte bir emziriyorum eğer derin uykuya 9 veya 10 gibi geçmişse.. yine de 12 de yattığında ben gece 3 , 4 gibi mutlaka yerinden alıp emziriyorum zaten emzirmezsem ben uyuyamıyorum göğsüm aciyor