11 aylık bebegım var 7.ayda herşeyi hemen ogremdı baba dede baybay alkıs gel gel öpücük atma çak yapma göz kırpma bunları hep 7.ayda ogrendi. Ama son 1.5 aydır hiç birini yapmıyor. Daha doğrusu 1.5 aydır duvarlara tıtunup yürüdü ve şuan tamamen yürüyo. Ben post açmoştım bununla ilgili. Bebekler birşey ogrenırken diğerini unuturlar vs diyenler oldı. Ama algısı iyi göz teması ıyı. Kendı dilinde bıdı bıdı konuşur. Sankı bişey anlatır gıbı. Al ver diyince anlar. Hayır yapar ben hayır diyince anlar. Kapat desem kapatır. sadece dediğim gıbı baybay vs bunları yapmoyo baba dede artık 1 5 aydır demiyo. Ben ise günde 30 dk tv veya telefon oda inanılmaz zor bebek. Susturmak için zorunda kalıyoruz çok zor bebek ugunup morarıyo o şekilde ağlar hep.. veya yedirirkende aynı. ama yanında tv açmam. İzlemeyiz.. Kedi nerde desem kedi oyuncagı var eline alır aslan nerde desem alır. Dayı teyze tanıyo..Baba dede demiyo diye kafama takmıştım. Kendımı suçlu hissettım. Bu yüzden mi acaba. Sizde de böyle olan var mı. Yani neden konuşmuyor artık dediğimde doktora veya taklit etmıyo baybah vs tamamen tv den dolayı dedi