gamzebykky doktorunuz kimdi? Neredeyse bizimkiyle aynı prosedürü uygulamış. Biz de 3. haftada aşırı huzursuzluk ve uykusuzluk nedeniyle gittik. Gittiğimizde sabah saatleriydi ve bebeğimin karnı kurbağa karnı gibi aşırı şişmişti. Doktorumuz bu şişliğin besin alerjisi ile ilgili olabileceğini söyledi. Gece uykularından saat başı ıkınarak ağlayarak uyanırdı, gaz çıkarana kadar kıpkırmızı olurdu. Gündüzleri neredeyse 10-11 saat hiç uyumadığı günler oldu, sürekli huzursuz mutsuzdu. Kolik bebekler gibi akşam saatlerinde 2-3 saat kesintisiz ve yüksek sesle ağlamazdı. Bütün güne yayılmış bir huzursuzlukla ağlardı. Sürekli gürültülü ve çok sık kaka yapardı, günde 8-10 bez değiştiriyorsak hepsi kakalı olurdu. Doktorun yönlendirmesiyle süt ürünleri, kuruyemiş, tahin, susam, makarna herşeyi kestim. Gaz yaptığı bilinen mercimek, lahana gibi diğer besinleri zaten yemiyordum. 1 aya yakın sadece yumurta, et-balık ve pirinç pilavı ile beslendim neredeyse. Aynı zamanda relactaz damla ve forbiome probiyotik kullanmaya başladık. Aşırı ağlamaları bitse de huzursuzluğu devam ediyordu ama zaman geçtikçe azalarak 3. ayı doldurduğunda rahatsızlıkları tamamen geçti. Ben de yavaş yavaş tüm besinleri açtım. Ya alerjisi başta hiç yoktu, bağırsakları geliştikçe düzeldi. Ya da geçici bir besin alerjisi yaşadık bilmiyorum. Özellikle doğum kanalından geçmediği için anneden bağırsak florası için gerekli probiyotikleri alamayan sezaryen bebeklerinde bu tip sindirim sorunlarının daha sık yaşandığını okumuştum.