Kızlar 28 eylülde doğum yaptım annem ve eşim doğum parası yardımı için gidip başuvuru yaptılar ekimin 1nde. Ve ocağın ilk haftası alabilirsiniz demişler. Ozamandan beri e devletten bakıyorum ödeme aşamasında diyo neyin nesi varmı yaşayan yardım edebilecek biri?