Arkadaşlar bebeğim bugün 12 ay aşısı oldu, eve geldik. Ben içeride oturma odasındayken benim zeka fırtınası kocam bana sormadan bebeği banyoya sokmuş, sesleri duyunca ne yapıyorsun sen dedim, çocuğu yıkıyorum sıcaklamıştır dedi. Uyardığım halde aklında tutmamış, unutmuş. Ona olan sinirim bir yana, ne yapacağım ben şimdi? Önemli aşılar yapıldı ve internetten baktığımda 12. ay aşısı suya sokulmaması gerekiyor yazıyor. Siz benzer bir şey yaşadınız mı, yardımcı olabilir mısınız?