Bebeğim bugün 6. Sefer beslendikten yarım saat sonra kusuyor biri çoktu sadece diğerleri biraz çıkarmaydı. Bugüne kadar toplasan 10 kere koşmamıştır bugün çok fazla oluyor 🥺Fazla beslenme diyemem biberonla besliyoruz zaten hep aynı ölçüyü alıyor. Reflü mü oluyor diycem ama 80 günlük bugün bir anda reflü olmaz herhalde🤦🏻♀️ doktorumuza ulaşamadım başka bir belirti de yok keyfi de fena değil ama bir anda bu kadar kusmaya başlaması neden olabilir ki mamayı da anne sütünü de aynı şekilde kusuyor. Tecrübeli olanlar bir yorum yapabilir mi nedendir acaba